SZEMÉLYAZONOSSÁG ÉS HOZZÁFÉRÉS FELÜGYELET

Felhasználók biztonságos autentikációja és menedzsmentje

Ajánlatkérés

 

 

 

FEDEZZE FEL

A CYBERARK TERMÉKÉT

 

CYBERARK SHARED TECHNOLOGY PLATFORM | Bevált nagyvállalati menedzsment-platform, ami biztonságot, skálázhatóságot, valamint központosított szabálymenedzsmentet kínál

A CyberArk Shared Technology Platform (Megosztott Technológiai Platform) a Privileged Account Security Solution alapjául szolgál, és lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy egyetlen infrastruktúra hadrendbe állításával, majd annak igényeknek megfelelő bővítésével kiszolgálják a vállalat változó igényeit.

A platformra épülő termékek zökkenőmentes integrációja gondoskodik a lehető legalacsonyabb fenntartási költségekről, összevont kezelésről, szabályok ellenőrzéséről, valamint jelentési képességekről. A platform nagyvállalati szintű biztonságot, skálázhatóságot, valamint magas rendelkezésre állást biztosít egyetlen, integrált megoldáson keresztül. A bármilyen IT környezetbe integrálható – tehát helyi vagy akár felhőalapú megoldással – Shared Technology Platform a CyberArk Privileged Account Security Solution alapja.

Áttekintés Funkciók

 

Digital Vault

A Digital Vault (Digitális Széf) egy izolált, fenyegetettségek elhárítására kiképzett szerver, ami a feladatok elkülönítését, magas rendelkezésre állást, katasztrófa esetén helyreállítást, valamint többrétegű biztonságával soha nem látott védelmet kínál. Az integritásának biztosítása érdekében az összes CyberArk termék a Digital Vaulttal kommunikál egy gyártóspecifikus protokollon keresztül, amely lehetővé teszi az összes terméknek és protokollnak a kulcsok, jelszavak, házirend-beállítások és naplók biztonságos tárolását.

Master Policy

A Master Policy egy innovatív szabálymotor, ami lehetővé teszi az ügyfelek számára a fiókbiztonsági politikák meghatározását, kezelését, valamint monitorozását egyetlen egyszerű, intuitív kezelőfelületen. Az egykor bonyolult ügyviteli szabályozási eljárásmódok és procedúrák technikai beállításokká való átalakítása könnyedén menedzselhetővé és érthetővé vált a vállalat munkatársai számára, így a biztonsági-, (ön)ellenőrzési- valamint kockázatelemzési csapatok számára.

 

AJÁNLATKÉRÉS

 


 

Kérjen személyreszabott árajánlatot, vagy ingyenes próbaverziót!

TOVÁBB


To Top

 

FEDEZZE FEL

AZ ENTRUST TERMÉKÉT

 

ENTRUST IDENTITYGUARD | Autentikációs és indentitás-menedzsment platform

Minden szervezet – vállalatok, kormányok, pénzügyi intézmények – megköveteli a felhasználók, a számítógépek és a mobileszközök hitelesítését, amennyiben azok érzékeny hálózatokhoz, szolgáltatásokhoz, alkalmazásokhoz és egyéb létesítményekhez kívánnak hozzáférni.

Miközben az erős hitelesítési megoldások iránti kereslet már a hagyományos felhasználókra is kiterjed, már léteznek új lehetőségeket is kínáló technológiák a szervezetek számára, amivel javíthatják a biztonságot, mialatt faraghatnak az erre szánt költségekből. Kezelik a fizikai és a logikai hozzáféréseket, a digitális tanúsítványokat a mobil eszközökön, a szoftveres tokeneket, a részletes megbízásokat és még sorolhatnánk.

Áttekintés Funkciók

Biztonságos tranzakciók

Azonosítsa a tranzakcióban résztvevő összes fél identitását és ellenőrizze a digitális kommunikáció integritását a rendkívül rugalmas Entrust IdentityGuard platformmal. Védje meg a tranzakcióban résztvevők érdekeit és eszközeit.

Munkaállomások, épületek és ajtók

Egy megbízható identitás mobil eszközökbe ágyazása lehetővé teszi sokféle fizikai és logikai belépőalkalmazás hitelesítését.

A mobil az új asztal

Bővítse ki a mobil munkaerejének a hálózatokhoz, alkalmazásokhoz és együttműködési eszközökhöz való hozzáférését – helytől és időtől függetlenül. A súrlódásmentes, transzparens biztonság helyettesíti az érzékeny jelszavakat és hardvertokeneket.

VPN, portál és webhozzáférés

Az autentikációs platform lehetővé teszi az üzletnek a biztonságos munkavállalói hozzáférést a hálózatokhoz és weboldalakhoz.

 

AJÁNLATKÉRÉS

 


 

Kérje egyedi árajánlatunkat, vagy 45 napos próbaverziót!

TOVÁBB

 

FEDEZZE FEL

A SHELL CONTROL BOX TERMÉKET

 

SHELL CONTROL BOX | Kiemelt jogosultságú felhasználók felügyelete

A Shell Control Box (SCB) egy tevékenység felügyeleti berendezés, amely a távoli szerverekhez, virtuális asztalokhoz és hálózati eszközökhöz való hozzáférést ellenőrzi, és a rendszerekhez csatlakozó felhasználók munkafolyamatait kereshető, filmszerűen visszajátszható audit trail állományokban rögzíti. Az SCB egy gyorsan telepíthető nagyvállalati megoldás, mely a legszélesebb körű protokoll támogatást biztosítja a piacon. Kliens- és szerver független eszközként, zökkenőmentesen integrálható a meglévő vállalati infrastruktúrába.

Áttekintés Funkciók

 

 

AJÁNLATKÉRÉS

 


 

Kérje egyedi árajánlatunkat, vagy próbaverziót!

TOVÁBB


To Top

AJÁNLATKÉRÉS

A weboldalra vonatkozó adatkezelési tájékoztató (DDP05) tartalmát megismertem és elfogadom, továbbá önkéntes és kifejezett hozzájárulásomat adom a személyes adataim a nevezett cél(ok)ból történő kezeléséhez.*
Adatkezelési tájékoztató

A hírlevelekre vonatkozó adatkezelési tájékoztató (DDP04) tartalmát megismertem és elfogadom, továbbá önkéntes és kifejezett hozzájárulásomat adom a személyes adataim a nevezett cél(ok)ból történő kezeléséhez, így hírlevelek küldéséhez.
Adatkezelési tájékoztató

Az értékesítési tevékenységre vonatkozó adatkezelési tájékoztató (DDP06) tartalmát megismertem és elfogadom, továbbá önkéntes és kifejezett hozzájárulásomat adom a személyes adataim a nevezett cél(ok)ból történő kezeléséhez, így kereskedelmi ajánlat küldéséhez.
Adatkezelési tájékoztató